Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2024

Διαβάστε το παρακάτω απόσπασμα της πολυσέλιδης παραίτησης Πετρόπουλου, ένεκα του οποίου Στελλάτος και Σουγλέρης δεν αναρτούν την παραίτηση Πετρόπουλου, γιατί πέρα από την εμπάθεια, την κακία και το κόμπλεξ, ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ την αποκάλυψη της σκευωρίας τους

                ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ
    ¨ Πέρα απ΄ αυτά, στην πολύχρονη  συνδικαλιστική μου διαδρομή, οφείλω να τονίσω ότι παρά τις πάμπολες και έντονες διαφορές που είχαμε ως παρατάξεις και συνδικαλιστές, που εκείνα τα χρόνια ήταν και πάρα πολύ  έντονες, υπήρχε πάντα ένας αλληλοσεβασμός μεταξύ μας, γι΄ αυτό και πετύχαμε πολλά,  εν αντιθέσει με το σήμερα όπου τα χαρακτηριστικά άλλαξαν, στις δύο εκ των τριών  αντίπαλων παρατάξεων (ΝΥΣΤΕΡΙ και ΑΚΕ), οι οποίες στην προσπάθειά τους να ηγηθούν του συνδικαλιστικού μας οργάνου, ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΑΝ  να μου ΕΝΑΝΤΙΩΘΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ με αθέμιτες και ατεκμηρίωτες ίσως και εντεταλμένες  ΑΒΑΣΙΜΕΣ συκοφαντικές  και πισώπλατες επιθέσεις, με λόγια παντού, με ανακοινώσεις και επιθέσεις σε επίπεδο Δ.Σ και Γ.Σ, ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΟΛΩΝ των προκατόχων τους, αλλά εμού προσωπικά γιατί εγώ ήμουν ο στόχος τους και το εμπόδιό τους. Και βέβαια να επισημάνω πώς αν υπήρχε κάτι και τους ενδιέφερε αυτό το κάτι,  το υποτιθέμενο εκ μέρους τους, όπως διατυμπάνιζαν παντού,  έλλειμμα στο ταμείο, και λοιπά άλλα συκοφαντικά που έλεγαν πίσω από την πλάτη μου, θα έπρεπε να στραφούν κατά των Διοικήσεων του Σωματείου, κατά των όλων όσων πέρασαν από την θέση του  Ταμία και  βεβαίως κατά των εξελεγκτικών επιτροπών οι οποίες είχαν ελέγξει όλα αυτά για τα οποία στους πάμπολλους ελέγχους είχαν αποφανθεί ΟΜΟΦΩΝΑ ότι ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΩΣ και όχι εναντίον του Προέδρου, εμού προσωπικά. Εστράφησαν λοιπόν καθαρά και μόνον εναντίον μου, γιατί  όπως προαναφέρω, εγώ ήμουν το πρόβλημά τους, ήθελαν να ενοχοποιήσουν να συκοφαντήσουν εμένα προκειμένου να με οδηγήσουν στην έξοδο και να διαμοιραστούν τα ιμάτιά μου, ζητήματα  για τα οποία  σήμερα που εκλείπουν όλοι οι λόγοι των αντιπαραθέσεων, λόγω της συνταξιοδότησής μου, ελπίζω, να επανορθώσουν και να αποκαταστήσουν το πρόβλημα που δημιούργησαν, ως οφείλουν, ΕΜΠΡΑΚΤΑ με ανακοίνωση που θα απευθύνεται σε όλους όσους διέσπειραν τις πάμπολλες αβάσιμες κακοήθειες και τα συκοφαντικά εις βάρος μου, κάτι που σαφώς περιμένω, επιφυλασσόμενος βεβαίως παντός δικαιώματός μου για να υπερασπιστώ την τιμή και την υπόληψή μου.
Πέρα από τα προαναφερόμενα, που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις πρόσφατες εκλογικές διαδικασίες, όπου κάποιοι επένδυσαν με την κατασυκοφάντησή μου, για εμένα αλλά και για την πορεία της παράταξής μου, υπάρχουν και άλλα πράγματα τα οποία έπαιξαν και παίζουν τον ρόλο τους και θα ήθελα εν ολίγοις, κάποια απ΄ αυτά, να τα επισημάνω, όπως:
        Πρώτα απ΄ όλα αυτό που έχει να κάνει με το σοβαρό έλλειμμα δημοκρατίας που υπάρχει στο χώρο μας, όπου κυριαρχεί ένα ιδιότυπο κλίμα τρομοκρατίας, τρομοκρατία και έμμεση απειλή που ασκήθηκε και ασκείτε σε πάρα πολλά μέλη μας σε πάρα πολλούς συναδέλφους κυρίως από τους Διοικούντες και βεβαίως την ανοχή των παρατάξεων ΝΥΣΤΕΡΙ και ΑΚΕ, για μια σειρά ζητημάτων, στοχοποιώντας όλους όσους συνεργάζονταν ή στήριζαν εμένα,  την παράταξή μου και όχι μόνον. Χαρακτηριστική περίπτωση για όλα αυτά ήταν και το οργανωμένο μέτωπο, Διοίκησης –Σουγλέρη και Στελλάτου ενάντιά μου ακόμη και για την χρήση των ΝΟΜΙΜΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΑΔΕΙΩΝ μου, άδειες που αρνιόταν να υπογράψει ο Στελλάτος, ίσως καθ΄ υπόδειξη, όπου αναγκάστηκα να βρω άλλη λύση, παρακάμπτοντας τον, την στιγμή που οι ίδιοι έκαναν και κάνουν χρήση πέραν αυτών που νόμιμα δικαιούνται.
      Το δεύτερο που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι υπήρχε και υπάρχει σοβαρό έλλειμμα δημοκρατίας και μέσα στο Δ.Σ του Σωματείου, όπου ο πρόεδρος πιστεύει ότι είναι η αρχή ενός ανδρός, ισοπεδώνοντας πάρα πολλές φορές τις άλλες απόψεις ακόμη και τις ειλημμένες αποφάσεις του οργάνου. Δεν μπορώ να παραβλέψω, τον πραξικοπηματικό τρόπο με τον οποίον ο σημερινός πρόεδρος του σωματείου μας με εξαίρεσε από την διαχείριση του site όπου άλλαξε εν μία νυκτί τούς κωδικούς που του εμπιστεύτηκα και του fb όπου προκλητικά και χωρίς κανένα σεβασμό, σε εμένα που έφτιαξα αυτά τα εργαλεία μας, κατέβαζε και κατεβάζει τις όποιες ενημερωτικές για τα μέλη μας αναρτήσεις μου, ούτε βεβαίως τον απεριόριστο μονόλογό του στην απολογιστική ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ με τούς συκοφαντικούς μύδρους που εξαπέλυσε εναντίον μου και τις προσβλητικότατες εκφράσεις του.
      Το τρίτο ζήτημα που θα ήθελα να επισημάνω, έχει να κάνει με τα διάφορα ψεύδη Σουγλέρη, ο οποίος στην συνέχεια της λάσπης που εκτοξεύει όπου βρεθεί, ελλείψει επιχειρημάτων και άποψης, ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΕ να μιλήσει για ΚΑΤΑΠΙΕΣΕΙΣ των μελών της παράταξής του και πολλά άλλα επί των ημερών της διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και της Προεδρίας μου. Για την αποκατάσταση της αλήθειας ούτε ο Σουγλέρης ούτε κανένας απ΄ αυτούς που σήμερα είναι πρωτοκλασάτοι στην ΔΑΚΕ και όχι μόνον ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ή ΥΠΕΦΕΡΑΝ. Απεναντίας επωφελήθηκαν, τόσο ό ίδιος που αντιμετωπιζόταν επιεικώς πάρα πολλές φορές, όσο και άλλοι που έγιναν τομεάρχες παρ΄ ότι δεν το δικαιούντο, άλλοι ευνοϊκά πήγαν για σπουδές στο πανεπιστήμιο, άλλοι πήραν μετατάξεις κλπ άλλα που σαφώς  μπορώ να τα αναφέρω και να στηρίξω δημοσίως, αν προκληθώ, για όλους αυτούς που σήμερα ¨κλαίγονται¨, όπως μπορώ να πω και για όλους εκείνους που κατά καιρούς ήταν υποψήφιοι μαζί μου και σήμερα είτε για να έχουν την εύνοια τους είτε καταπιεζόμενοι φιγουράρουν χωρίς ντροπή στα δικά τους ψηφοδέλτια. Επ΄ ευκαιρία να τονίσω ότι επί προεδρίας μου ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ περίπτωση να μην εξυπηρετηθεί Συνάδελφος που απευθυνόταν σε μένα οπουδήποτε κιάν ανήκε πολιτικά-συνδικαλιστικά και για οποιοδήποτε ζήτημα.
       Βέβαια όλα αυτά και πολλά άλλα επηρέασαν τα μέλη μας σε ότι αφορά την προτίμησή τους και την στήριξη της παράταξής μας στις πρόσφατες εκλογές του Σωματείου μας, όπου ΔΕΝ ΚΡΙΘΗΚΑΝ η πρόσφορά, το έργο μας και οι δυνατότητές μας, αλλά η κουτσομπολίστικη καθημερινή σπέκουλα της κατασυκοφάντησής μου, δεδομένα που σαφώς θα μπορούσαν να ανατραπούν εάν και εφόσον δεν βρισκόμουν στο γνωστοποιημένο προ πολλού στάδιο της εξόδου, προς την συνταξιοδότηση και ειδικά σήμερα που όλοι είναι μετανοιωμένοι και προδομένοι από την πρακτική του ετερόκλητου Προεδρείου που δυστυχώς άλλα υποσχόταν και άλλα πράττει σήμερα. 
Ένα συνδικαλιστικό στέλεχος που έχαιρε της εκτίμησης των μελών μας για 35 και πλέον χρόνια, τα οποία τον εξέλεγαν κατ΄ επανάληψιν πάντα στην πρώτη θέση και στην θέση του  προέδρου, δεν του συμπεριφέρονται έτσι με αυτόν τον τρόπο, δεν τον αντιμετωπίζουν με αυτές τις πρακτικές Στελλάτου και Σουγλέρη. Ελπίζω έστω και τώρα, που σταματάω να είμαι αντίπαλος τους,  βλέποντας τα πράγματα αντικειμενικά να επιδιώξουν να επανορθώσουν και να επαναφέρουν τα πράγματα στις σωστή τους θέση.¨

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανεπίτρεπτη και σαφώς επιλήψιμη η διπλοείσπραγμένη αποζημίωση - ΄εξαγορά΄, που σαφώς συνιστά ΚΊΝΗΣΗ ΜΟΜΦΗΣ.

   Ο  αυτοπροσδιοριζόμενος ως " Άγγελος της κάθαρσης", Στελλάτος, στην πρόσφατη  κινητοποίηση στην ΔΕΘ, όπου συμμετείχε, εισέπραξε...