Κατατέθηκε το νομοσχέδιο της Υπουργού Εσωτερικών, κας Νίκης Κεραμέως, για το νέο καθεστώς επιλογής διοικήσεων στο Δημόσιο.
Σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία συνοδεύει το εν λόγω νομοσχέδιο, θεσπίζεται νέο πλαίσιο επιλογής των διοικήσεων των νομικών προσώπων του δημοσίου τομέα.Ειδικότερα:
1. Ποια Νομικά Πρόσωπα αφορά το νέο καθεστώς
Προβλέπονται, με τις οριζόμενες εξαιρέσεις, τα όργανα διοίκησης που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των προτεινόμενων διατάξεων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι Πρόεδροι (και αυτοί των Διοικητικών Συμβουλίων), Αντιπρόεδροι, Διοικητές, Αναπληρωτές Διοικητές, Υποδιοικητές, Διευθύνοντες ή Εντεταλμένοι Σύμβουλοι των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, καθώς και των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου και τα οποία επιλέγονται από την Κυβέρνηση.
Ομαδοποιούνται, κατά την οριζόμενη διαδικασία, τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα σε τρεις διακριτές ομάδες:
- ομάδα Α: τα νομικά πρόσωπα, οι αρμοδιότητες των οποίων εκτείνονται σε όλη την επικράτεια με την επιφύλαξη της ομάδας Β, καθώς και οι Υγειονομικές Περιφέρειες της χώρας,
-ομάδα Β: τα νομικά πρόσωπα, οι αρμοδιότητες των οποίων έχουν ειδικό χαρακτήρα ή εκτείνονται σε συγκεκριμένη περιοχή της χώρας, με την επιφύλαξη της ομάδας Γ.
- ομάδα Γ: τα νοσοκομεία.
2. Η διαδικασία επιλογής
Καθορίζεται, με βάση την προαναφερόμενη ομαδοποίηση των νομικών προσώπων, η διαδικασία επιλογής των οργάνων διοίκησης (πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, προθεσμίες, αρμοδιότητες Α.Σ.Ε.Π. κ.λπ.).
Προβλέπεται η υποβολή ηλεκτρονικά, αίτησης υποψηφιότητας από τους ενδιαφερόμενους, η οποία συνοδεύεται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και από την καταβολή παραβόλου υπέρ του κρατικού προϋπολογισμού, το ύψος του οποίου καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση.
Η διαδικασία επιλογής για τα νομικά πρόσωπα των ομάδων Α και Γ διεξάγεται ανά μία ή περισσότερες θέσεις ενός ή περισσοτέρων νομικών προσώπων και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, γραπτή εξέταση, στην οποία δεν υποβάλλονται οι υποψήφιοι για τα νομικά πρόσωπα της ομάδας Β.
Στο πλαίσιο της προβλεπόμενης διαδικασίας, επιτρέπεται η υποβολή ένστασης κατά των προσωρινών πινάκων, με την καταβολή παραβόλου υπέρ του κρατικού προϋπολογισμού, το ύψος του οποίου καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση.
Παρέχεται κάθε απαιτούμενη διευκόλυνση στα άτομα με αναπηρία, για την ισότιμη συμμετοχή τους στη διαδικασία.
Προβλέπονται η διενέργεια από το Α.Σ.Ε.Π., κατόπιν κλήρωσης των ελεγχόμενων φορέων, δειγματοληπτικών ελέγχων όσον αφορά στη διαδικασία επιλογής οργάνων διοίκησης στα νομικά πρόσωπα της ομάδας Β καθώς και η εφαρμογή μέτρων σε περίπτωση διαπίστωσης πλημμελειών.
Προσδιορίζονται, ανά ομάδα, οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα προσόντα των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Σε περίπτωση διορισμού σε θέσεις οργάνων διοίκησης, δημοσίων υπαλλήλων (μονίμων ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου):
- αναστέλλονται, κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, τα καθήκοντά τους στις θέσεις από τις οποίες προέρχονται.
- επανέρχονται αυτοδικαίως στη θέση που κατείχαν πριν από τον διορισμό τους, εάν δε η θέση αυτή δεν είναι κενή ή έχει καταργηθεί, θεωρούνται ότι κατέχουν ομοιόβαθμη προσωρινή θέση του κλάδου τους, η οποία συνιστάται αυτοδικαίως.
Ορίζεται ότι η γραπτή εξέταση, για την επιλογή των οργάνων διοίκησης των νομικών προσώπων των ομάδων Α και Γ, διενεργείται από το Α.Σ.Ε.Π., είτε ταυτόχρονα είτε τμηματικά, ηλεκτρονικά ή έντυπα και προβλέπεται ο τρόπος βαθμολόγησης.
Τη γραπτή εξέταση διενεργεί Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού, η οποία συγκροτείται στο Α.Σ.Ε.Π. και είναι τουλάχιστον τριμελής.
Εξειδικεύονται οι τρεις ομάδες κριτηρίων με βάση τα οποία μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι κατά τη διαδικασία επιλογής (ανάλογα με τα τυπικά εκπαιδευτικά προσόντα και τα προσόντα εμπειρίας καθώς και με βάση τη δομημένη συνέντευξη).
Καθορίζονται, ανά ομάδα νομικών προσώπων, τα όργανα επιλογής των διοικήσεων και ειδικότερα προβλέπονται:
- πενταμελείς Επιτροπές Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου ανά Υπουργείο, για την ομάδα Α.
- τριμελείς Επιτροπές Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου ανά Υπουργείο, για την ομάδα Β, στις οποίες μπορεί να συμμετέχουν ιδιώτες εμπειρογνώμονες.
- τριμελείς Επιτροπές Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου, για την ομάδα Γ.
Επιτρέπεται η σύσταση περισσοτέρων της μίας επιτροπών επιλογής ανά Υπουργείο.
Προβλέπεται η υποστήριξη της διαδικασίας επιλογής διοικητικά, τεχνικά και γραμματειακά από το εποπτεύον Υπουργείο και το Α.Σ.Ε.Π., κατά τα ειδικότερα οριζόμενα.
Ο αριθμός των απαιτούμενων γραμματέων, που κατά περίπτωση δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τους έξι, προσδιορίζεται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου (Πρόεδρος Α.Σ.Ε.Π. ή Υπουργοί).
Καταβάλλεται αποζημίωση:
- στα μέλη των επιτροπών επιλογής, εξαιρουμένων των Γενικών, Ειδικών και Υπηρεσιακών Γραμματέων και των Γραμματέων Αποκεντρωμένης Διοίκησης, καθ’ υπέρβαση του ανώτατου ορίου αποδοχών του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου.
- στους γραμματείς των επιτροπών επιλογής, καθ’ υπέρβαση του προβλεπόμενου ορίου αποζημίωσης (1.200 ευρώ το μήνα και σε κάθε περίπτωση 3.600 ευρώ το έτος).
Τηρείται στο Α.Σ.Ε.Π. Κατάλογος Ιδιωτών - Εμπειρογνωμόνων (πρώην Σύμβουλοι του Α.Σ.Ε.Π. ή μέλη άλλων ανεξάρτητων αρχών, συνταξιούχοι ανώτατοι δημόσιοι λειτουργοί, καθώς και προσωπικότητες εγνωσμένου κύρους).
Ρυθμίζονται τα θέματα θητείας των οργάνων διοίκησης που επιλέγονται κατά τα παραπάνω.
Περιγράφεται το πλαίσιο για τη στοχοθεσία και την αξιολόγηση των οργάνων διοίκησης των νομικών προσώπων όλων των ομάδων και συγκεκριμένα προβλέπονται:
- η υποβολή προς έγκριση από τον εποπτεύοντα Υπουργό, ετήσιων σχεδίων δράσης με το ενδεικτικώς οριζόμενο περιεχόμενο, από τα όργανα διοίκησης που ασκούν εκτελεστικά καθήκοντα.
- η υπογραφή, με τον εποπτεύοντα Υπουργό Συμβολαίου Απόδοσης, βάσει του οποίου αξιολογούνται ετησίως τα όργανα διοίκησης, κατόπιν έκδοσης υπουργικής απόφασης.
- η λήξη της θητείας τους αζημίως, σε περίπτωση μη επίτευξης των τεθέντων στόχων.
- η θέσπιση δυνητικά, με κ.υ.α., συστήματος κινήτρων και ανταμοιβής υπό τη μορφή κινήτρου επίτευξης στόχων, στη βάση των αποτελεσμάτων επί των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων που έχουν τεθεί στα σχέδια δράσης.
Το ύψος του κινήτρου επίτευξης στόχων καθορίζεται με κ.υ.α. και δεν μπορεί να υπερβαίνει, ανά έτος, το 20% του ετήσιου βασικού μισθού στα νομικά πρόσωπα των ομάδων Α και Γ και το 15% του ετήσιου βασικού μισθού στα νομικά πρόσωπα της ομάδας Β, υπόκειται δε στις ασφαλιστικές εισφορές και λοιπές κρατήσεις των πρόσθετων αποδοχών.
Για τα νομικά πρόσωπα των ομάδων Α και Γ, το κίνητρο επίτευξης στόχων καταβάλλεται καθ’ υπέρβαση του ανώτατου ορίου αποδοχών του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου.
Εξαιρούνται από το εν λόγω σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής τα όργανα διοίκησης των ανωνύμων εταιρειών του δημοσίου που λαμβάνουν ανταμοιβή σύμφωνα με τον ν. 4972/2022.
Καθορίζονται οι κυρώσεις για τα εποπτεύοντα Υπουργεία που δεν τηρούν τις οριζόμενες υποχρεώσεις σχετικά με την επιλογή διοικήσεων κατά τα προτεινόμενα.
Εισάγονται μεταβατικής ισχύος διατάξεις, μέχρι την πλήρη εφαρμογή της νέας διαδικασίας επιλογής οργάνων διοίκησης.
Καταργούνται τα άρθρα 20 – 23 του ν.4735/2020 που προβλέπουν, μεταξύ άλλων, προεπιλογή προσώπων με σύστημα μοριοδότησης των υποψηφίων από πενταμελή, μη αμειβόμενη Επιτροπή Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου.
Εισάγονται λοιπές ρυθμίσεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Εσωτερικών και ειδικότερα:
- Παρατείνεται μέχρι την οριζόμενη ημερομηνία, η θητεία των υπηρετούντων Υπηρεσιακών Γραμματέων.
- Επιτρέπεται το Α.Σ.Ε.Π. να προβαίνει στην προμήθεια από φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα εξειδικευμένων εργαλείων επιλογής προσωπικού, περιλαμβανομένης της επιλογής διευθυντικών στελεχών, που σχετίζονται με τον σκοπό του και τους στρατηγικούς του στόχους.
- Διευκρινίζεται ότι, τα ζητήματα του διαγωνισμού για την εισαγωγή σπουδαστών στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.Α.), δεν εμπίπτουν στις απαγορεύσεις αναφορικά με τις προσλήψεις προσωπικού και τις υπηρεσιακές μεταβολές αυτού κατά τις βουλευτικές εκλογές και τις εκλογές για την ανάδειξη των περιφερειακών και δημοτικών αρχών.
Αναδημοσίευση από το https://www.capital.gr
Σύμφωνα με την έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία συνοδεύει το εν λόγω νομοσχέδιο, θεσπίζεται νέο πλαίσιο επιλογής των διοικήσεων των νομικών προσώπων του δημοσίου τομέα.Ειδικότερα:
1. Ποια Νομικά Πρόσωπα αφορά το νέο καθεστώς
Προβλέπονται, με τις οριζόμενες εξαιρέσεις, τα όργανα διοίκησης που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των προτεινόμενων διατάξεων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι Πρόεδροι (και αυτοί των Διοικητικών Συμβουλίων), Αντιπρόεδροι, Διοικητές, Αναπληρωτές Διοικητές, Υποδιοικητές, Διευθύνοντες ή Εντεταλμένοι Σύμβουλοι των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, καθώς και των νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου και τα οποία επιλέγονται από την Κυβέρνηση.
Ομαδοποιούνται, κατά την οριζόμενη διαδικασία, τα προαναφερόμενα νομικά πρόσωπα σε τρεις διακριτές ομάδες:
- ομάδα Α: τα νομικά πρόσωπα, οι αρμοδιότητες των οποίων εκτείνονται σε όλη την επικράτεια με την επιφύλαξη της ομάδας Β, καθώς και οι Υγειονομικές Περιφέρειες της χώρας,
-ομάδα Β: τα νομικά πρόσωπα, οι αρμοδιότητες των οποίων έχουν ειδικό χαρακτήρα ή εκτείνονται σε συγκεκριμένη περιοχή της χώρας, με την επιφύλαξη της ομάδας Γ.
- ομάδα Γ: τα νοσοκομεία.
2. Η διαδικασία επιλογής
Καθορίζεται, με βάση την προαναφερόμενη ομαδοποίηση των νομικών προσώπων, η διαδικασία επιλογής των οργάνων διοίκησης (πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, προθεσμίες, αρμοδιότητες Α.Σ.Ε.Π. κ.λπ.).
Προβλέπεται η υποβολή ηλεκτρονικά, αίτησης υποψηφιότητας από τους ενδιαφερόμενους, η οποία συνοδεύεται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καθώς και από την καταβολή παραβόλου υπέρ του κρατικού προϋπολογισμού, το ύψος του οποίου καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση.
Η διαδικασία επιλογής για τα νομικά πρόσωπα των ομάδων Α και Γ διεξάγεται ανά μία ή περισσότερες θέσεις ενός ή περισσοτέρων νομικών προσώπων και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, γραπτή εξέταση, στην οποία δεν υποβάλλονται οι υποψήφιοι για τα νομικά πρόσωπα της ομάδας Β.
Στο πλαίσιο της προβλεπόμενης διαδικασίας, επιτρέπεται η υποβολή ένστασης κατά των προσωρινών πινάκων, με την καταβολή παραβόλου υπέρ του κρατικού προϋπολογισμού, το ύψος του οποίου καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση.
Παρέχεται κάθε απαιτούμενη διευκόλυνση στα άτομα με αναπηρία, για την ισότιμη συμμετοχή τους στη διαδικασία.
Προβλέπονται η διενέργεια από το Α.Σ.Ε.Π., κατόπιν κλήρωσης των ελεγχόμενων φορέων, δειγματοληπτικών ελέγχων όσον αφορά στη διαδικασία επιλογής οργάνων διοίκησης στα νομικά πρόσωπα της ομάδας Β καθώς και η εφαρμογή μέτρων σε περίπτωση διαπίστωσης πλημμελειών.
Προσδιορίζονται, ανά ομάδα, οι προϋποθέσεις και τα απαιτούμενα προσόντα των υποψηφίων για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Σε περίπτωση διορισμού σε θέσεις οργάνων διοίκησης, δημοσίων υπαλλήλων (μονίμων ή με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου):
- αναστέλλονται, κατά το εν λόγω χρονικό διάστημα, τα καθήκοντά τους στις θέσεις από τις οποίες προέρχονται.
- επανέρχονται αυτοδικαίως στη θέση που κατείχαν πριν από τον διορισμό τους, εάν δε η θέση αυτή δεν είναι κενή ή έχει καταργηθεί, θεωρούνται ότι κατέχουν ομοιόβαθμη προσωρινή θέση του κλάδου τους, η οποία συνιστάται αυτοδικαίως.
Ορίζεται ότι η γραπτή εξέταση, για την επιλογή των οργάνων διοίκησης των νομικών προσώπων των ομάδων Α και Γ, διενεργείται από το Α.Σ.Ε.Π., είτε ταυτόχρονα είτε τμηματικά, ηλεκτρονικά ή έντυπα και προβλέπεται ο τρόπος βαθμολόγησης.
Τη γραπτή εξέταση διενεργεί Κεντρική Επιτροπή Διαγωνισμού, η οποία συγκροτείται στο Α.Σ.Ε.Π. και είναι τουλάχιστον τριμελής.
Εξειδικεύονται οι τρεις ομάδες κριτηρίων με βάση τα οποία μοριοδοτούνται οι υποψήφιοι κατά τη διαδικασία επιλογής (ανάλογα με τα τυπικά εκπαιδευτικά προσόντα και τα προσόντα εμπειρίας καθώς και με βάση τη δομημένη συνέντευξη).
Καθορίζονται, ανά ομάδα νομικών προσώπων, τα όργανα επιλογής των διοικήσεων και ειδικότερα προβλέπονται:
- πενταμελείς Επιτροπές Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου ανά Υπουργείο, για την ομάδα Α.
- τριμελείς Επιτροπές Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου ανά Υπουργείο, για την ομάδα Β, στις οποίες μπορεί να συμμετέχουν ιδιώτες εμπειρογνώμονες.
- τριμελείς Επιτροπές Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου, για την ομάδα Γ.
Επιτρέπεται η σύσταση περισσοτέρων της μίας επιτροπών επιλογής ανά Υπουργείο.
Προβλέπεται η υποστήριξη της διαδικασίας επιλογής διοικητικά, τεχνικά και γραμματειακά από το εποπτεύον Υπουργείο και το Α.Σ.Ε.Π., κατά τα ειδικότερα οριζόμενα.
Ο αριθμός των απαιτούμενων γραμματέων, που κατά περίπτωση δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τους έξι, προσδιορίζεται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου (Πρόεδρος Α.Σ.Ε.Π. ή Υπουργοί).
Καταβάλλεται αποζημίωση:
- στα μέλη των επιτροπών επιλογής, εξαιρουμένων των Γενικών, Ειδικών και Υπηρεσιακών Γραμματέων και των Γραμματέων Αποκεντρωμένης Διοίκησης, καθ’ υπέρβαση του ανώτατου ορίου αποδοχών του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου.
- στους γραμματείς των επιτροπών επιλογής, καθ’ υπέρβαση του προβλεπόμενου ορίου αποζημίωσης (1.200 ευρώ το μήνα και σε κάθε περίπτωση 3.600 ευρώ το έτος).
Τηρείται στο Α.Σ.Ε.Π. Κατάλογος Ιδιωτών - Εμπειρογνωμόνων (πρώην Σύμβουλοι του Α.Σ.Ε.Π. ή μέλη άλλων ανεξάρτητων αρχών, συνταξιούχοι ανώτατοι δημόσιοι λειτουργοί, καθώς και προσωπικότητες εγνωσμένου κύρους).
Ρυθμίζονται τα θέματα θητείας των οργάνων διοίκησης που επιλέγονται κατά τα παραπάνω.
Περιγράφεται το πλαίσιο για τη στοχοθεσία και την αξιολόγηση των οργάνων διοίκησης των νομικών προσώπων όλων των ομάδων και συγκεκριμένα προβλέπονται:
- η υποβολή προς έγκριση από τον εποπτεύοντα Υπουργό, ετήσιων σχεδίων δράσης με το ενδεικτικώς οριζόμενο περιεχόμενο, από τα όργανα διοίκησης που ασκούν εκτελεστικά καθήκοντα.
- η υπογραφή, με τον εποπτεύοντα Υπουργό Συμβολαίου Απόδοσης, βάσει του οποίου αξιολογούνται ετησίως τα όργανα διοίκησης, κατόπιν έκδοσης υπουργικής απόφασης.
- η λήξη της θητείας τους αζημίως, σε περίπτωση μη επίτευξης των τεθέντων στόχων.
- η θέσπιση δυνητικά, με κ.υ.α., συστήματος κινήτρων και ανταμοιβής υπό τη μορφή κινήτρου επίτευξης στόχων, στη βάση των αποτελεσμάτων επί των ποιοτικών και ποσοτικών στόχων που έχουν τεθεί στα σχέδια δράσης.
Το ύψος του κινήτρου επίτευξης στόχων καθορίζεται με κ.υ.α. και δεν μπορεί να υπερβαίνει, ανά έτος, το 20% του ετήσιου βασικού μισθού στα νομικά πρόσωπα των ομάδων Α και Γ και το 15% του ετήσιου βασικού μισθού στα νομικά πρόσωπα της ομάδας Β, υπόκειται δε στις ασφαλιστικές εισφορές και λοιπές κρατήσεις των πρόσθετων αποδοχών.
Για τα νομικά πρόσωπα των ομάδων Α και Γ, το κίνητρο επίτευξης στόχων καταβάλλεται καθ’ υπέρβαση του ανώτατου ορίου αποδοχών του Γενικού Γραμματέα Υπουργείου.
Εξαιρούνται από το εν λόγω σύστημα κινήτρων και ανταμοιβής τα όργανα διοίκησης των ανωνύμων εταιρειών του δημοσίου που λαμβάνουν ανταμοιβή σύμφωνα με τον ν. 4972/2022.
Καθορίζονται οι κυρώσεις για τα εποπτεύοντα Υπουργεία που δεν τηρούν τις οριζόμενες υποχρεώσεις σχετικά με την επιλογή διοικήσεων κατά τα προτεινόμενα.
Εισάγονται μεταβατικής ισχύος διατάξεις, μέχρι την πλήρη εφαρμογή της νέας διαδικασίας επιλογής οργάνων διοίκησης.
Καταργούνται τα άρθρα 20 – 23 του ν.4735/2020 που προβλέπουν, μεταξύ άλλων, προεπιλογή προσώπων με σύστημα μοριοδότησης των υποψηφίων από πενταμελή, μη αμειβόμενη Επιτροπή Επιλογής Στελεχών του Δημοσίου.
Εισάγονται λοιπές ρυθμίσεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Εσωτερικών και ειδικότερα:
- Παρατείνεται μέχρι την οριζόμενη ημερομηνία, η θητεία των υπηρετούντων Υπηρεσιακών Γραμματέων.
- Επιτρέπεται το Α.Σ.Ε.Π. να προβαίνει στην προμήθεια από φορείς του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα εξειδικευμένων εργαλείων επιλογής προσωπικού, περιλαμβανομένης της επιλογής διευθυντικών στελεχών, που σχετίζονται με τον σκοπό του και τους στρατηγικούς του στόχους.
- Διευκρινίζεται ότι, τα ζητήματα του διαγωνισμού για την εισαγωγή σπουδαστών στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ.Α.), δεν εμπίπτουν στις απαγορεύσεις αναφορικά με τις προσλήψεις προσωπικού και τις υπηρεσιακές μεταβολές αυτού κατά τις βουλευτικές εκλογές και τις εκλογές για την ανάδειξη των περιφερειακών και δημοτικών αρχών.
Αναδημοσίευση από το https://www.capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου