Οι αρμοδιότητες του
ΚΕΣΥ
Το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (ΚΕΣΥ) αποτελεί ένα συμβουλευτικό
όργανο σε θέματα δομής και λειτουργίας του Εθνικού Συστήματος Υγείας, για αυτό και
θεωρείται κρίσιμο για τις όποιες αλλαγές και εγκρίσεις. Σύμφωνα με το υπ.
Υγείας:
·
Εχει ουσιαστική ευθύνη για τον σχεδιασμό, τον προγραμματισμό, τον
προσδιορισμό των γενικών στόχων και κατευθύνσεων και τη διαμόρφωση γενικά της
εθνικής στρατηγικής στον τομέα υγείας και την υποβολή των σχετικών προτάσεων
στον υπουργό Υγείας.
·
Γνωμοδοτεί σε κάθε θέμα τρέχουσας πολιτικής, όσον αφορά την υγεία, που
παραπέμπεται σε αυτό και εισηγείται μέτρα για την υλοποίηση των προγραμματικών
στόχων.
·
Παρακολουθεί τη διαδικασία προγραμματισμού, ελέγχει την αποτελεσματικότητα
της εφαρμογής του προγράμματος σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο και
εισηγείται διορθωτικά μέτρα.
·
Εχει κύρια ευθύνη σε κάθε ζήτημα εκπαιδευτικής διαδικασίας των λειτουργών
της υγείας.
Αναδημοσίευση από ΚΑΘΗΜΝΕΡΙΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου